Selasa, 4 Mei 2010

lab lagi..

hye semua..
untuk entri kali ni nak cerita sal lab fisio lak..
hehe..lau nk tau..bagi ktorang..
lab fisio ni adlah antar alab yang agak hell sket...
unless dpt lecterur yang baik n tak bnyak kerenah..
memang rutin lab ni..
setiap kali lab ada kuiz n responsi..
responsi ni adalah sesi soal menyoal ant lect n student bout pape yg nak di lab kan hari tu..
so..aku dgn bersemangat nye study la smpi pkul 4pg WIB..
dengan harapan even ak kne pggl..ley la slmat duduk ngan tenang dlm lab..
knp ak ckp even??sbb slame ni tak penah lak nama ak naik..
terpilih utk jadi org yang bertuah n disoal...
nak dijadikan cerita...
lab aku kali ni dpat lecturer yang ley la dikatakan strict...
n disebabkan b4 tu die da msuk tutorial ak..
ak merasakan die da tag nama ak..
then..dengan jayanya..die pun panggil la nama ak..
aku pun ap lagi..
berbekalkan ilmu yang aku master mlm sebeblumnya...
ak pun dgn yakin diri nye berjalan menuju ke arah dokter yang sgt ak syangi...
die pun mengutarakan soalan..
soalan pertama..ak berjaya jawab..
soalan kedua..pun ak berjaya jawab..
datang la pulak soalan ketiga...
ya...di situ la ak kantoi ya kawan2...
langsung aja dia ckap kt aku..
ambil buku nya ya dik..
belajar lagi...
aku dengan hampanya...
kembali ke meja..
ambil buku n ap yg patut..
then..
trus aja menuju ke luar lab..
dan di situ laa aku menenangkan diri..
sebab even da blaj amcm nk gle...
tetap gk kne halau...
neway...
aku nk ucapkan terima kasih kt dokter tu..
sbb..
aku takkan lupa soalan yang aku tak dpat jwb tuh....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan